دل آدم برفی

بغض احساس من

الهى خودت آگاهى که دریاى دلم را جزر و مد است یا باسط بسطم ده و یا قابض قبضم کن

دل آدم برفی

انتخاب متن و موضوع با شما (با توجه به تصویر مورد نظر)

حتما با اسم شما نمایش داده خواهد شد

 

 

برفی که می‌بارید من بودم

تو را احاطه کردم

در بَرَت گرفتم

 

گونه‌هایت را نوازش کردم

شانه‌هایت را بوسیدم

 

و پاره پاره ریختم

پیشِ پای تو

 

بر من پا گذاشتی

کوبیده‌تر سخت‌تر محکم‌تر شدم


تابیدی به من

آب شدم 

 

از طرف دوست خوبم از وبلاگ آیه ی تاریکی

   

وقتی بهار از راه رسید، یخ های قلبمان آب شد.

 

گل عطرآگین احساس درونمان رویید.

 

و یادمان آمد شعری بچینیم در وصف خوبرویی بهار...

 

اما یادمان نبود وقت خداحافظی زمستان، دل آدم برفی آب شد...
  

 از طرف دوست خوبم تنهای خسته



نظرات شما عزیزان:

زندگی با طعم ناب خدا
ساعت13:30---16 اسفند 1391
سلام
مطالب تون بی نظیر بود
سپاس
من ازشون تو وبم استفاده کردم با اجازه
اپ ب.دید خبرم کنید خوشحال میشم


تنهای خسته
ساعت1:04---4 خرداد 1391
سلام دوستم. چون اول تنهام بعد از همه چیز خسته ام. نه خسته ای که تنها شده باشه. متوجه منظورم شدی؟؟؟

گود موزیک موزیک خوب دانلود موزیک و اهنگ های روز
ساعت6:44---3 خرداد 1391
سلام وبلاگت حرف نداره دستت درد نکه ممنون اگه میشه بیایی به وب منم سر بزنی و همو لینک کنیم مرسی بای http://goodmusic.loxblog.com

تنهای خسته
ساعت17:32---2 خرداد 1391
سلام دوست خوبم. ممنون ولی اسمم تنهای خسته هست نه خسته تنها. پاسخ: ایرادی نداره اشتباه از من بود حالا چرا تنهای خسته؟!!

m.k
ساعت11:31---2 خرداد 1391
...از زمستان پریده ای

از آغوش من

شكوفه كرده‌ای دست در دست دیگری

و من هنوز پاییزم

عشق من

چه ساده قسمت دیگران شدی!


تنهای خسته
ساعت11:05---2 خرداد 1391
سلام دوستم. چرا پارتی بازی کردی؟؟؟ متن دوست وبلاگ نویستو گذاشتی توی وب!!!!!!!!

تنهای خسته
ساعت0:58---2 خرداد 1391
اسم متن رو لطفا بذارید دل آدم برفی البته اگه خواستید .

تنهای خسته
ساعت0:55---2 خرداد 1391
وقتی بهار از راه رسید، یخ های قلبمان آب شد. گل عطرآگین احساس درونمان رویید. و یادمان آمد شعری بچینیم در وصف خوبرویی بهار...
اما یادمان نبود وقت خداحافظی زمستان، دل آدم برفی آب شد...


مسلم
ساعت14:35---30 ارديبهشت 1391
سلام ببخش دیر شد
باافتخار لینکت کردم .


m.k
ساعت22:50---28 ارديبهشت 1391
برفی که می‌بارید من بودم
تو را احاطه کردم
در بَرَت گرفتم
گونه‌هایت را نوازش کردم
شانه‌هایت را بوسیدم
و پاره پاره ریختم
پیشِ پای تو

بر من پا گذاشتی
کوبیده‌تر سخت‌تر محکم‌تر شدم

تابیدی به من
آب شدم

.........


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391برچسب:, ساعت توسط masoud |